Monday, September 5, 2011

Aidilfitri 2011

Assalammualaikum & Hello

Raya tahun ni ( 2011 ) seperti biasa.
Takde yang special, tapi Alhamdulillah dapat sambut 1 Syawal dengan keluarga kecil aku.
Malam raya : abang bawak ibuk gi Giant beli blouse and so on.
Aku ditugaskan kemas rumah ( sebenarnya bibik dah kemas dulu sblm aku buat ) senang keje aku. hahaha.
Akak pulak macam biasa, sibuk dengan dapur dia. buat kek itu ini. tapi malam raya ni dia buat kek oren.
1 untuk keluarga mertua dia ( kat kelantan ) & 1 lagi tu myseken. kelas ! hanya perlu order ! hahaha

1 Syawal, mcm biasa juga solat raya sama-sama kat masjid depan rumah.
Bermaaf-maafan, macam biasa jugak bermaaf-maafan sambil gelak-gelak.
Baru la suasana tak sehening Syawal,kan ! 
Lepas salam sana salam sini, pergi ziarah kubur arwah Bapak.
Tahun ni dah 4 tahun bapak pergi.
Doa kami sekeluarga tak pernah putus untuk Bapak.
Moga Bapak juga bahagia kat sana. AlFatihah....

Tulis panjang-panjang pun buatpe, baik aku paste gambar.
Oh ya , tema kami tahun ni ( sebelum ni takde tema ok je ) ialah = turquoise :-) 

Airil, Kaka & Rayyan dengan Tante Nana 

kami !

Kak Ita & keluarga mini dia
Abang Zaki & family yang makin membesar
kan aku dah cakap, mesti gelak2 punya ! hehehe
Apapun, hari ni baru Syawal ke 7.
Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin. 
Panjang umur kita jumpa lagi Syawal tahun depan !

No comments: