Sunday, December 27, 2009

.::cik.pengapit::.


Al-kisahnya aku jadi gadis pengapit terjun pagi tadi
Pengapit sedia ada ( myxura ) kena kira stok !!!
Ape kes beb ? Aduhai...
Nasib baik Hanis ada pengapit simpanan

Tapi seronok juga jadi pengapit
Bayangkanlah start celik mata 9am sampai la 7pm baru sampai rumah
Memang betul-betul pengapit yang dedikasi kan ?
10 jam duk mengapit bini orang !!

Aku bawak agak laju merentasi MRR II
Sungai Buloh - Lembah Keramat
Tapi apa ada hal ?
Sang pengantin pun rela aku bawak laju nak cepat punya pasal
Boleh pulak macam tu, kan ?

Kali terakhir aku jadi pengapit was in 2007
Masa tu resepsi persandingan kakak aku
( time tu aku kurus & muda belia lagi.hihi )

So bawah ni antara momentum aku jadi gadis bunga. Eh bukan gadis pengapit.
Fullamak ! Gadis tu ! :-)




Ada sapa-sapa kat sini yang nak booking saya jadi pengapit ?



+______+



( Weeeeeeeeeeeee !! )


2 comments:

aNa LiEyA said...

last pengapit bukan dgn dyana ke??

abrahyn said...

mula2 jd pengapit...lama2 diapit hehehehe