Tuesday, January 25, 2011

Cinta = Duit

Yes, aku rasa memang perlu seiring.
Betul ? 
Sapa setuju sila angguk kar depan webcam.
Hehehehe !!!


Lafaz cinta? Sayang? 
Jarang-jarang sangat aku lafazkan
Maybe sebab cinta aku disimpan untuk lelaki yang betul-betul sah sebagai suami. MAYBE ! 
Aku sendiri tak pastilah !
Panggilan manja seperti 'abang' pun sama. Oh, abang ? How 'bout that ?
Aku layan dia macam sahabat yang rapat tapi sahabat yang paling dekat di hati. Wow !
Hehehe, maaf jika aku tak romantik. 
Aku tak nak lah berangan pasal hal perkahwinan lagi. 
Benda yang tak pasti, kita hanya merancang, Allah yang tentukan. 
Tapi aku berani cakap yang aku akan setia menunggu.
Amacam stail tak aku ? ;-)

nota sayauntukpembaca: kami mengamalkan cara tak bersms selalu apalagi menelefon. Skype sudah ! Jumpa kekadang pun aku rasa dah cukup. 



Slow and steady,
but Surely.

No comments: