Tuesday, March 9, 2010

.::Lapan Lima Lima Lapan::.

Hi semua
Lama tak update my mini home
seronok berkereta baru
oh, o mean 'tumpang' kereta baru orang tu
tehehehehehe ;-)

Khamis lepas kerete bee sampai
rasanya saya org paling gembira selepas bee sendiri
bee siap tunggu saya nak bukak plastik tuh
*sweet gitu*

uh, tengok gambar je la...
malas nak taip banyak-banyak..


( sesi pecah dara-kawan2 bee kata, ade ke patut ? )


( bee punya, bukan saya. hahahaha )



( ni baru den punya ! )



( bee banje makan-konon2 celeb new born car dia,eleh ! )



( @ Big Brother Kota Damansara - sedap tahap dewa 19 - mmg ummph ! )


notakaki : nak namakan kete ni ape ye ? takkan bntaro karang kot.ish...

8 comments:

aNa LiEyA said...

bile ek nk naik kete 8558 ni??

.ArianiAizat. said...

wahh gamba kereta tu pon siap bersilau lagi.nampakk sangattt lah xberusik!hihi..beshnya no plat kete nak dekat sama=)

Her Baby said...

berkilat lagi tu keter, wuhu mesti awak orang pling gembira kn?

Farah Zamri said...

haa..no plat kete tu lebey kurang aje!
hihihi :)

mama yara. said...

hehehehe. pecah dara? cute la statement tu. hehe. nak nek y wane oren tu boleh? ;)

w|cKa` said...

apsal amik no plat nak dekat sama? apsal xamik sama je terus?

PurpearlLyna said...

ana oi,

balik je sg buloh, dapat la ko nai.hihi.

_____

kak nani,

msa bgambar ni, kete dah berjalan sana cni tau.hihi.
______

farah,

mmg saje beli lebey & kurang.hahaha.
______

ain,

meh meh naik. ala, tapi dh byk calar ah ain oi..
psstt..lenlaki isi mnyk full tank tau cik neo tuh !

wIcka,

hahaha.nak amek sama mcm poyo lah nanti org kat..hihi segan cek noo~~

sally said...

tumpang lalu..
aku nak naik gak wei kete berkilat tu..